Koronawirus - przypomnienie najważniejszych zasad
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Uczniowie
- Odsłony: 634
Informacja dla rodziców - język mniejszości
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Rodzice
- Odsłony: 584
Język mniejszości niemieckiej
Informacja dla rodziców uczniów klasy I
Rodziców chętnych do zapisania dziecka na dodatkowy język mniejszości - język niemiecki - prosimy o wypełnienie zamieszczonego wniosku o objęcie dziecka/ucznia nauką języka mniejszości narodowej i złożenie w/w wniosku w sekretariacie szkoły.
Rekrutacja do klasy I na rok szkolny 2024/2025
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Rekrutacja
- Odsłony: 412
W zakładce Rekrutacja zostały umieszczone zasady i harmonogram rekrutacji do klasy I wraz z niezbędnymi dokumentami. Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi informacjami!
Do klasy pierwszej szkoły podstawowej „z urzędu” przyjmowane są dzieci mieszkające w obwodzie szkoły. W tym celu prosimy w terminie 18.03 – 29.03.2024 do godz. 1500 o złożenie w Sekretariacie Szkoły ZGŁOSZENIA DZIECKA DO KLASY PIERWSZEJ (wzór dokumentu w załączeniu).
Jeśli dziecko zamieszkuje poza obwodem szkoły uzupełniają Państwo wniosek wraz z oświadczeniami.
Potwierdzenie przyjęcia prosimy dołączyć dopiero po opublikowaniu listy dzieci zakwalifikowanych do klasy I.
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Lp. |
Etap rekrutacji |
Terminy postępowania rekrutacyjnego |
Terminy postępowania uzupełniającego |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
8 – 26.04.2024 r. do godz. 1500 |
20 – 31.05.2024 r. do godz. 1500 |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów spełniających kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
07.05.2024 r. do godz. 1500 |
04.06.2024 r. do godz. 1500 |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów nie zakwalifikowanych |
10.05.2024 r. |
07.06.2024 r. |
4. |
Potwierdzenie przez rodziców woli przyjęcia dziecka do szkoły podstawowej |
do 17.05.2024 r. do godz. 1500 |
do 14.06.2024 r. do godz. 1500 |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
20.05.2024 r. do godz. 1500 |
17.06.2024 r. do godz. 1500 |
Rekrutacja do przedszkola na rok szkolny 2024/2025
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Rekrutacja
- Odsłony: 523
W zakładce Rekrutacja zostały umieszczone zasady i harmonogram rekrutacji do przedszkola wraz z niezbędnymi dokumentami. Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi informacjami!
Prosimy o staranne uzupełnienie wszystkich pozycji we wniosku oraz załączenie jedynie NIEZBĘDNYCH oświadczeń. Oświadczenie o zatrudnieniu należy dołączyć wyłącznie w sytuacji, gdy oboje opiekunów pracuje/studiuje/prowadzi działalność.
Potwierdzenie przyjęcia prosimy dołączyć dopiero po opublikowaniu listy dzieci zakwalifikowanych do przedszkola.
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Harmonogram rekrutacji:
Lp. |
Etap rekrutacji |
Termin |
Rekrutacja uzupełniająca |
1. |
Składanie przez rodziców deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego |
9 – 16.02.2024 r. do godz. 1500 |
- |
2. |
Składanie przez rodziców wniosków o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
19.02 – 8.03.2024 r. do godz. 1500 |
3.06 – 7.06.2024 r. do godz. 1500 |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów nie zakwalifikowanych |
20.03.2024 r. |
12.06.2024 r. |
4. |
Potwierdzenie przez rodziców kandydata woli uczęszczania dziecka do przedszkola |
do 27.03.2024 r. |
14.06.2024 r. |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
29.03.2024 r. |
19.06.2024 r. |
6. |
Złożenie do komisji rekrutacyjnej wniosku o sporządzenie uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata do przedszkola |
3 dni od dnia podania listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
3 dni od dnia podania listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
7. |
Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia |
3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia |
3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia |
8. |
Wniesienie do Dyrektora ZPO odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej |
3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy |
3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy |
9. |
Rozpatrzenie przez Dyrektora ZPO odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej |
3 dni od dnia otrzymania odwołania |
3 dni od dnia otrzymania odwołania |
Klauzula RODO - ukraiński
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Dokumenty
- Odsłony: 600
ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ - ІНФОРМАЦІЯ
Відновідно до ст. 13 Регламенту Європейського Парламенту та Ради (Єросоюза) 2016/679 вiд 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб стосовно обробки персоналньих даних та про вiльне перемiщення таких данихї а також про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист персональних даних), що далi iменується Регламентом повiдомляємо, що:
-
- АДМІНІСТРАТОР ВАШИХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Назва: Комплекс Комплексу Освітніх Шкіл імені Європейського Союзу в Боронові
Aдреса:вул. Познанська 2, 42-283 Боронов
Контактні дані: телефон: +48 34 3539 289, електронна пошта:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.pl.
-
- ІНСПЕКТОР ЗАХИСТУ ДАНИХ
Якщо у вас виникли запитання щодо способу та обсягу обробки ваших персональних даних, а також ваших прав, ви можете зв’язатися з Iнспектором із захисту даних за електронною адресою: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
- МЕТА ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Виконання статутних завдань адміністратора відповідно до положень пункту 4.
-
- ПРАВОВІ ОСНОВИ ОБРОБКИ
Правова передумова (з Регламентu): мистецтво 6 сек. 1 літ. c
Правова основа:
-
- Закон «Про освіту» від 14 грудня 2016р. (Законодавчий журнал від 2018р., ст. 1148)
- Закон від 7 вересня 1991р. про систему освіти (Вісник законів від 2018р., ст. 1457)
- Закон від 15 квітня 2011р. про освітню інформаційну систему (Вісник законів від 2018р., ст.1900)
- Закон від 26 січня 1982р., Статут вчителя (Вісник законів за 2018р., ст. 967
і 2245, та 2019 року, ст 730)
-
- ОТРИМАЧІ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (або категорії одержувачів)
Дані можуть бути надані суб’єктам, які надають послуги адміністратору, для реалізації яких необхідні персональні дані. З такими суб’єктами укладено договори про доручення обробки персональних даних.
-
- ПЕРІОД ЗБЕРІГАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (критерії його визначення)
Надані дані зберігатимуться протягом періоду, передбаченого положеннями (пункт 4), що є основою для їх обробки.
-
- ВОЛОДЖЕННЯ ПРАВ
-
- доступ до даних та отримання копії даних
- вимагати виправлення даних
- вимагати обмеження обробки
- не підлягає автоматизованому прийняттю рішень, включаючи профілювання
- подати скаргу від контролюючого органу (голови Управління захисту персональних даних)
-
- ТРАНСФЕР ДО КРАЇН ПОЗА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗОНУ (ЄЕЗ) ТА МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Дані не будуть передані до країн, що не входять до ЄЕЗ, або до міжнародних організацій
-
- ІНФОРМАЦІЯ, ЧИ НАДАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Є ЗАКОНОВОЮ ЧИ ДОГОВІРНОЮ ВИМОГОМ, ЧИ УМОВОЮ УКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ,
І ЧИ ОСОБА ЗОБОВ’ЯЗАНА НАДАТИ ДАНІ ТА ЩО МОЖНА НАДАТИ ДАНІ
- ІНФОРМАЦІЯ, ЧИ НАДАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Є ЗАКОНОВОЮ ЧИ ДОГОВІРНОЮ ВИМОГОМ, ЧИ УМОВОЮ УКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ,
Надання даних є обов’язковим і необхідним для досягнення мети, з якою вони були отримані.
-
- АВТОМАТИЗОВАНЕ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ВКЛЮЧАЮЧИ ПРОФІЛ
Надані дані не підлягатимуть автоматичному прийняттю рішень чи профілюванню.
Бороно, березень2022 p.
Klauzula RODO
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Dokumenty
- Odsłony: 652
Klauzula informacyjna RODO
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy, że:
-
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej siedzibą w Boronowie przy ul. Poznańskiej 2, 42-283 Boronów (dalej: Szkoła) - kontakt tel./faks: +48 34 3539 289, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie j/w
o ochronie danych w celu realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie – Prawo oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59 oraz Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198) w celu realizacji statutowych, zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w placówce, nie będą udostępniane innym odbiorcom. - Podstawą przetwarzania danych osobowych uczniów jest ustawa Prawo oświatowe, ustawa
o systemie oświaty, ustawa o systemie informacji oświatowej, rozporządzenie MEN
w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji, ogół aktów prawnych dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej. - Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; - Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa oświatowego j/w.
- W oparciu o przetwarzane dane osobowe nie będzie miało miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie.
- Dane osobowe uczniów będą przechowywane przez okres nauki w szkole oraz po tym czasie przez okres wskazany w przepisach szczególnych.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Boronów, 2022 r.
Deklaracja dostępności
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Dokumenty
- Odsłony: 5519
Deklaracja dostępności serwisu www.zpo-boronow.pl
Zespół Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.zpo-boronow.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu www.zpo-boronow.pl.
Data publikacji strony internetowej: 30.04.2020.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 22.07.2022.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
Oświadczenie sporządzono dnia 31.08.2020. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową w kwestiach informatycznych jest Dominika Borowska e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności można składać tą samą drogą.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Zespołu Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej mieści się przy ul. Poznańskiej 2, 42-283 Boronów.
Do budynku prowadzi trzy wejścia usytuowane od ulic: Poznańskiej, Częstochowskiej i od strony boiska Orlik. Budynek jest 2 piętrowy, na wyższe piętra prowadzą schody, nie posiadają udogodnień dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy.
Sekretariat znajduje się na parterze, naprzeciwko sali gimnastycznej, najbliższe wejście od strony ulicy Częstochowskiej.
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.
Aplikacje mobilne
Zespół Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie nie posiada żadnej aplikacji mobilnej.
Akcja do świetlic wiejskich, socjoterapeutycznych
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: Petycje
- Odsłony: 550
Kupiłeś - przeczytałeś - podaruj Bibliotece
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: SU
- Odsłony: 584
Sekcja wolontariatu Samorządu Uczniowskiego zorganizowała akcję "Kupiłeś - przeczytałeś- podaruj Bibliotece". Zebrano w sumie 117 książek, którymi obdarowana została Gminna Biblioteka w Boronowie. Dziękujemy wszystkim uczniom i ich rodzicom za włączenie się do akcji.
Dzień Postaci z Bajek
- Szczegóły
- Administrator
- Kategoria: SU
- Odsłony: 577
W piątek w szkole panowała iście bajkowa atmosfera, a to za sprawą Dnia Postaci z Bajek. Ten dzień był okazją, by przypomnieć sobie naszych ulubionych bajkowych bohaterów oraz zanurzyć się w świat magicznych historii. Postacie z bajek nieraz stają się bliskimi przyjaciółmi dzieci i przez wiele lat im towarzyszą.